Zwroty i reklamacje
Obowiązuje 14-dniowy okres zwrotu, co oznacza, że masz 14 dni od otrzymania towaru na zażądanie zwrotu pieniędzy.
Aby kwalifikować się do zwrotu, towary muszą być w takim samym stanie, w jakim je otrzymałeś, nie bardziej zużyte niż poziom przymierzania towarów w normalnym sklepie, z etykietami i w oryginalnym opakowaniu. Potrzebny będzie również paragon lub dowód zakupu.
Aby zainicjować zwrot, prosimy o kontakt pod adresem support@neonplaysklep.pl. W ciągu kilku dni od skontaktowania się z nami pod adresem support@neonplaysklep.pl prześlemy adres zwrotny w celu rozpoczęcia procesu zwrotu.
Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, wyślemy etykietę zwrotną oraz instrukcje dotyczące sposobu i miejsca wysłania paczki. Towary zwrócone bez uprzedniej prośby o zwrot nie zostaną przyjęte.
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotu prosimy o kontakt pod adresem support@neonplaysklep.pl w dowolnym momencie.
Uszkodzenia i problemy
Jeśli towary są wadliwe, uszkodzone lub jeśli otrzymałeś niewłaściwe towary, skontaktuj się z nami natychmiast, abyśmy mogli ocenić i rozwiązać problem.
Niestety nie przyjmujemy zwrotów produktów z wyprzedaży ani bonów upominkowych.
Wymiana produktów
Najszybszym sposobem, aby upewnić się, że otrzymasz to, czego chcesz, jest zwrot posiadanych towarów i dokonanie osobnego zakupu nowych towarów po zaakceptowaniu zwrotu.
14-dniowy okres odstąpienia od umowy w Unii Europejskiej
Niezależnie od powyższego, jeśli towary są wysyłane do Unii Europejskiej, masz prawo do anulowania lub zwrotu zamówienia w ciągu 14 dni, z dowolnego powodu i bez podania przyczyny. Jak wspomniano powyżej, towary muszą być w takim samym stanie, w jakim je otrzymałeś, nienoszone lub nieużywane, z etykietami i w oryginalnym opakowaniu. Potrzebny będzie również paragon lub dowód zakupu.
Polityka zwrotów
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconych towarów poinformujemy Cię, czy zwrot został zatwierdzony. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, pieniądze zostaną automatycznie zwrócone na oryginalną metodę płatności w ciągu 10 dni roboczych. Należy pamiętać, że przetworzenie i zaksięgowanie zwrotu przez bank lub operatora karty kredytowej może również zająć trochę czasu.
Jeśli zatwierdzenie zwrotu zajęło więcej niż 15 dni roboczych, prosimy o kontakt pod adresem support@neonplaysklep.pl.